als ik zeg dat ik meer niet mee wil bemoeien komt er altijd het woordje "MAAR" achteraan
Misschien een idee om in de registratie een beperkt veld met iets meer gegevens opnemen waardoor anderen een beter idee krijgen over wie of welke auto het gaat. Ikzelf zit ook bij een hayabusaclub, daar is men helemaal karig met informatie want die dingen worden met de rechtmaat van de klok gestolen. Maar er is toch wel een hoeveelheid basis informatie waar iedereen genoegen mee kan nemen. En mensen die helemaal niets kwijt willen zullen wat duidelijker moeten zijn in hun vraagstelling.
Bij het peugeot 404 forum heeft men een klein onderwerp waar men elkaar op de foto zet.
Dan zie je tot je verbazing ineens dat men je in de binnen stad van Alkmaar heeft gezien en er even een foto van heeft gemaakt. Dat kan soms erg vervelend zijn als je iets aan het doen bent waar anderen niets mee te maken hebben. Zoals thuis vertellen dat je je aan de dieet houdt en dan foto's tegenkomen bij de drive-in van de MAc in hartje Rotterdam, met een vreemde langharige blonde in de auto terwijl je voor je werk in de langeluldwarsstraat in Monnikendam moest zijn.
Lead me, follow me, or get the hell out of my way.