door Panzerkampfwagen » 30 jul 2010, 15:43
ok maar juist een USA/japan uitlaat ben ik nodig...tot nu toe alleen bij MB dealer te vinden, maar sommige dingen zoals bv nieuwe cruise control kastje dachtt zon 140 dollar nieuw, dat kost hier een gereviseerde al dacht ik,viscokoppeling van BEHR ong 70 dollar, de uitlaat voor mijn SEC kost daar ong 230 dollar (2 delen) hier rond de 800 euro bij de dealer(natuurlijk komt er dan geloof ik 6% invoerkosten en 19% btw bij op + nog de verzendkosten,maar ja dan nog zit je totaal op ong 400euro???,de helft)..voor de rest kan ik de juiste uitlaat voor mijn SEC nergens anders vinden als bij de dealer en daar id USA..
lees ook her en der dat die amerikanen liever europese uitlaten monteren op hun auto's,en ook de bumpers en lampen.....(die USA/japan uitlaat is met 1 pijp en met cat,de hele uitlaat is anders,niet dubbel zoals hier),europese zou wat meer vermogen etc hebben, dus moet dat toch ook kunnen bij mijne, maar moet ik dan ook de uitlaatspruitstukken aan het blok vervangen? (voor wie het weet) zie plaatje zoals mijn uitlaat is, voorste wazige van plaatje is de katalysator....die 2 dempers ben ik nodig. Ook staan er op die site de betreffende delen gemaakt door bosal...dan moeten die toch ook hier te krijgen zijn? Heb bosal een mailtje gestuurd met deze vraag... uitlaat.jpg
Je hebt geen permissies om de bijlage(n)) in dit bericht te zien.
Laatst bijgewerkt door
Panzerkampfwagen op 30 jul 2010, 20:52, in totaal 1 keer bewerkt.
Groet Harm