Dag mede-forummers
Om deel te mogen nemen aan dit forum wordt er erg gehamerd op "eerst voorstellen" dus bij deze
Ik ben Remco, autoliefhebber en eigenlijk liefhebber van veel dingen die in dit land niet altijd gewaardeerd worden (zoals ook het autorijden)
Inmiddels loop ik over de helft van de dertig maar kan nog blij als een kind zijn bij het zien van, werken aan en rijden met een auto die me aanstaat.
Doordat ik vanaf m'n 8e al in het garagebedrijf van m'n toenmalige buurman rondliep heb ik een behoorlijke autotechnische kennis. Deze heb ik aangevuld met een paar opleidingen en vooral veel beunen...
Inmiddels heb ik 57 auto's "versleten" varierend van Fiat Panda's tot W116 en E46 BMW
Ofwel van alles tussen 1973 en 2006.
Maar vanwege het feit dat ik enige jaren heb moeten sturen in verschillende Benzen E200D, E220D, E220CDI en E280 (taxichauffeur geweest) denk ik dat dit merk wel erg goed aansluit bij mij.
En vroeger had een collega van mij een 126 500SE en dat is altijd bijgebleven
Dus nu maar een 84er 126 500SEL aangeschaft voor min of meer dagelijks gebruik en daarnaast rijd ik in m'n andere passie (amerikanen, ook vanuit de taxi waar de eerste anderhalf jaar een Caprice 5.7 m'n werkplek was) een Pontiac Fiero fastback V6 automaat. Deze wordt hopelijk opgevolgd door een mooie C4 Corvette...
Ik hoop nuttige tips van het forum te kunnen halen evenals dat ik zeker van plan ben bruikbare tips te plaatsen.
Van vrijwel alle voorgaande automerken die ik gereden heb zijn de forums "vervuild" door mij en dat is altijd handig.
Altijd leuk... Een type 1 500 met een 300pk 560 ECE motor.