[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
lekkage dak : Algemene vragen over jouw auto - 2

W126Club.nl

Alles over de Mercedes W126

Het is nu 23 nov 2024, 14:21

lekkage dak

Hier kan je alles posten omtrent jouw eigen Mercedes wat niet in een andere forum past.

Moderator: Neerven

Re:lekkage dak

Berichtdoor Sterretje1968 » 11 feb 2010, 23:52

Edward, je kan jezelf ook opgeven voor de meeting.
Zijn zat mensen die je van advies kunnen voorzien en misschien wel even meehelpen.
Groetjes, Rene.
Sterretje1968
Diamant Boarder
Diamant Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 500SEL
Bouwjaar: 1983
LPG: Nee

Re: lekkage dak

Berichtdoor Dennis K » 16 nov 2010, 00:22

mag ik hier ook een vraag over stellen???
vanavond schuifdakframe gemonteerd met vooraan een nieuw rubber die klemt tussen frame en dakplaat.
toen de (stoffen/vilten) zijlijsten links en rechts gemonteerd (ook nieuw en moest ik zelf op lengte maken!) maar nu!!!!
het (nieuwe) achterste rubber in de dakplaat geprutst want dit gaat er superstrak in!
toen kwam ik er achter dat het rubber te lang was, is dit normaal?? hij gaat bij mij links en rechts door de bocht dus dan loopt ie klem op de zijstrippen (die stoffen/vilten bedoel ik)
en ik twijfel eraan als een dak wel waterdicht is.
wie weet antwoord want als het niet goed is kan ik weer opnieuw beginnen

alvast dank,
dennis
Ik zeg maar zo een man is niet van stro!
Dennis K
Gold Boarder
Gold Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 500SEC
Bouwjaar: 1982
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:

Vorige

Keer terug naar Algemene vragen over jouw auto