Ik ben zo blij met dit forum, de expertise van de mensen hier is verbazingwekkend en de behulpzaamheid is zelfs nog beter !
Maar nu toch mijn 3e probleem.
Gisteren nieuwe brandstofpomp gekregen ( auto lekte namelijk benzine). Dat is gelukkig verholpen. In de avond even getankt, auto in mijn straat geparkeerd en een kroegje gepakt. Daarna met wat vrienden terug naar mijn auto gegaan om ze die brute V8 te laten horen. Even in de auto gezeten, stoelverwarming aan, voor- en achter binnenverlichting aan. Een beetje bijgepraat..Na een tijd startte ik mijn auto, dat deed 'ie prima. Even in de P stand 1 keer gas gegeven om die brul te laten horen, alles goed geen probleem.
1 uur later kwam er iemand die ook wou horen wat mijn auto in zich had. Zo gezegd zo gedaan, ik draaide het sleuteltje om, wachtte op de motor..maar er gebeurde NIETS.
Ik dacht dat het de accu was ( alles werkte nog ; verlichting, schuifdak, gordel aangevers, koplampen) Maar de auto start niet. Ik merkte ook op dat mijn klok ( die ik gisteren eindelijk had ingesteld) ook weer op 12:00 stond te knipperen.
Uiteindelijk ben ik naar huis gegaan, in bed gedoken. Vanochtend om een uur of 7:00 toch even naar de SEC toe gegaan om te kijken of hij nu wel zou starten. En weer niets ! Ook niet na meerdere keren starten ( ik heb het in totaal vanochtend 5 x geprobeerd en gisteren iets van 6 of 7)
Ik hoor wel iets; zoals een auto die niet wil starten als de accu leeg is, maar dat vind ik raar omdat alles in de auto verder werkt. Als ik de auto probeer te starten gaan alle lampjes (onder de teller ) even branden en dan weer netjes uit maar de auto start niet door.
Ook heb ik even gekeken of hij nog benzine lekte ( n.a.v. mijn probleem van gisteren) maar dit was niet het geval. Ik heb het forum al doorzocht, maar kon niet dezelfde klacht vinden
( met de knipperende klok) vandaar mijn nieuwe topic.
Weet iemand wat ik zou kunnen doen ? Zou het komen doordat ik gas gegeven heb terwijl de auto in P én N stond ? Dat de motor (tijdelijk) is verzopen ?
bvd