Goeiemiddag,
Mijn naam is Robbie, houd van veel auto's, meestal vooral Amerikaans, maar de SEC is van jongs af aan ook altijd een wagen geweest die mij heeft kunnen bekoren.
Kwam er eigenlijk nooit van, vooral bezig met Amerikaans spul, totdat er enkele maanden geleden plots 1 op mijn pad kwam.
Stond al een tijdje te koop op MP, in Alkmaar, dus voor mij om de hoek.
Was een "10 feeter", op afstand een leuke auto, van dichtbij wel de nodige dingetjes...
Maar daar was de prijs dan ook naar.
Toen ik `m eenmaal had heb ik me aangemeld op dit forum, ondertussen al een hoop topics gelezen, maar voorstellen kwam er eigenlijk nooit van.
Komt omdat ik eigenlijk geen echte forummer ben, heb er nooit zo veel tijd voor eigenlijk.
Maar iig om van te leren en eventueel wat vragen te kunnen stellen : hier ben ik dan toch
En ik wist nog niet precies wat ik gekocht had, sowieso heb ik wat dingetjes die niet helemaal jofel zijn, maar ik wou eerst eens weten hoe de bodem was, als het ding ECHT slecht zou zijn kon ik er altijd nog wat anders mee doen, maar dan zou ik er iig niet teveel tijd/moeite/geld in stoppen. Afgelopen week dan eindelijk even op de brug gehad om te bekijken en de bodem viel op zich nog behoorlijk mee, dus toch besloten om door te gaan met de auto...
Klein lijstje met "tekortkomingen":
- Dakje werkt niet
- Dakje lekt
- Gordelaangevers werken niet
- Motor tikt wat, vermoedelijk kleppen, ga a.k. week eindelijk ff onder de deksels kijken...
- Starter "hangt" af en toe, gaat er a.k. week onderuit voor revisie
- Vandaag opeens geen ruitenwissers, bleven omhoog stil staan, kwam een TIK uit het dashboard en toen hield het op...
- Snelheidsmeter doet het niet
- RV koplampspiegel is roestig
- Zit geen afdekplaatje tussen stuurkolom en dash
- Antenne werkt niet en dicht niet af
- Achterbumper 1 roestgaatje
- Spatbord RV wat blaasjes
En zo nog wel wat dingetjes.
Aankomende week gaat ie eindelijk ff naar binnen, iig alvast de starter en nu dus de ruitenwissermotor (denk ik ?) vervangen.
Ik heb hier nog enkele fotootjes (niet al te beste kwaliteit, sorry) van de SEC, misschien kent iemand `m wel, heeft dus een flinke tijd te koop gestaan in Alkmaar:
Je hebt geen permissies om de bijlage(n)) in dit bericht te zien.