Als eerste allemaal de beste Benzwensen!
Jammer genoeg is mijn nieuwe jaar is niet zo goed begonnen. De problemen met de Benz zijn nog niet allemaal verholpen.
Gistere reed ik op weg naar mijn werk over de A28 zo'n 100km/h. Opeens voelde/merkte ik dat de Benz minder lekker reed. Op de rondweg merkte ik dat de Benz niet lekker optrok en stotterde. Toen ik de A2 op wilde gaan, dacht ik bij mezelf: Ik trek de Benz even door, misschien dat er dan wat roet en vuil uitgeblazen word?? De Benz ging in de kickdown, schakelde naar mijn mening goed terug maar de Benz begon heel erg te stotteren en kwam niet vooruit maar verloor juist snelheid en hield in. Gas terug genomen en de Benz schakelde naar ze '4' en zo kon ik rustig op gang komen. De auto bleef stotteren en hield af en toe in. 5km lang over de A2 heeft dit aangehouden (toen moest ik eraf). Toen ik de snelweg afging en rustig binnen de bebouwde kom naar mijn werk reed was er eigenlijk niks aan het handje.
8 uur later wilde ik naar huis rijden en FUCKING HELL!! Wat was ik blij dat ik uit eindelijk thuis was. Gelukkig reed er geen hond op de weg want de auto was gigantisch aan het stotteren en aan het inhouden. Af en toe remde de auto uit zichzelf af van 90km/h naar 70km/h (levensgevaarlijk) Als ik gas bij gaf hield de Benz juist meer in.
Ik had de al zoekfunctie gebruikt en las wat over het gasmengsel??
Weet iemand wat er aan zou kunnen mankeren? Ik wilde de Benz binnenkort een beurtje geven nieuwe filters en verversen van de vloeistoffen, zal dit ook evtueel de oorzaak kunnen zijn?
Ik hoop dat ik het bovenstaande goed heb uitgelegd dat jullie het ook snappen
Groeten,
Rookie