Iemand ervaring met dit bedrijf: ECU Repair Centre Helmond ?
Zij bieden op Marktplaats reparatie van je cruise control aan (de module onder het stuur) voor 140.- met een jaar garantie.
De tekst van de advertentie:
Als je cruisecontrol regelmatig uitvalt, slecht regelt/snelheidvast houd, "raar" doet of helemaal niets meer doet ligt het vaak aan de regelunit (Steuergerät).
Wij kunnen nagenoeg alle regelunits van VDO en Hella leveren, deze worden oa gebruikt in: Mercedes-Benz, Audi, VW, Porsche, Opel, Saab, Seat, Renault, Volvo, Citroën, Ford, Landrover, Rover, BMW, Rolls Royce, Jaguar, Alfa Romeo, Toyota, Honda, Fiat, Peugote, etc. Een reparatie duurt normaal 1 werkdag, ook kan er op afspraak een spoed reparatie gedaan worden.
Ook kunnen we andere onderdelen leveren van het CruiseControl systeem, oa: stappenmotoren (Stellglied), vacuüm motors, kabelbomen, schakelaars, etc.
Onze onderdelen zijn allemaal getest en indien nodig gereviseerd, u krijgt altijd een jaar garantie
In de advertentie spreekt-ie over 'reparatie op afspraak', maar toen ik ernaar vroeg was-ie er niet erg happig op om dat te doen wegens 'te druk'. Dit vind ik dan eigenlijk een beetje anti-reclame, vandaar dus de vraag of iemand me dan in ieder geval wel kan vertellen of ze goed werk leveren.
Je moet de dus unit zelf demonteren en opsturen, waarna ze hem gerepareerd terug zenden. (Alsof naar het postkantoor gaan geen tijd kost....)