vandaag geregistreerd en dus ook maar meteen ff een klein bietje over mij:
een ouwe jonge laatbloeier die vanaf 1978 gek was op alles wat rolt, eigenlijk al iets eerder, de brommertijd reken ik maar ff niet mee.
zit al vanaf 1979 in de handel, heb zo een beetje alles verhandeld wat maar op wielen staat, wel altijd voor een baas en sinds 1979 hobbymatig/bedrijfsmatig officieel voor mezelf.
In de tijd dat ik alleen nog een motorrijbewijs had en dus niet in auto's mocht rijden was ik wel al gek op alles wat groot is en flink benzine vebruikt (mijn ouweheer had altijd van die kleine kevertjes en minikes en nog meer van dat speelgoed)
toendertijd kwam ik -omdat ik in de motoren zat- vaak in aanraking met mensen die grote amerikaanse sleƫen reden en dikke mercedessen. Vanaf dat moment geilde ik al op een 280SE W126 model!!
Nou 2 jaar gelee heb ik er eindelijk een gevonden die naar mijn zin was, geen roestende rottende auto, hij moest een automaat hebben, een fijn stoffen interieur, dikke wielen AMG uitbouwsetje was destijds ook popie dus dit was hem (goegel ff bbv8 Mercedes helmond bwh of 2bwh, dan komt ie er wel uit)
ik kocht hem van iemand die er eigenlijk 6500 euro voor wilde hebben maar aangezien ik het niet kan laten om daarover te onderhandelen kocht ik hem voor een heel leuke prijs.
Nu hebben we hem dus al dik 2 jaar en aangezien we hem weer gehad hebben mag ie nu voor een leuk prijsje de deur uit (shit ik ben me eigenlijk aan t voorstellen, dus dit laat ik maar achterweg hier)
affijn mocht je me es ooit willen bellen mijn gsmmetje is al tig jaar 0653 922 543 en een advertentietje zal hier wel ergens mogelijk zijn .....