door Nimbus71 » 08 jan 2011, 13:20
Beste MB-bezitters,
Sinds gisteren ben ik lid van deze club en graag wil ik me kort aan jullie voorstellen. Begin december 2010 ben ik -na enige tijd zoeken- de trotse eigenaar geworden van een rookgrijze 500SEL uit 1985. Volgens de vorige eigenaar die hem uit Duitsland heeft geimporteerd en de km stand zou de auto minder dan een ton hebben gelopen, maar ik betwijfel dat. Niettemin ziet de auto er voor zijn leeftijd zowel van binnen als buiten (zeer) goed uit en loopt en rijdt deze als een zonnetje. De auto heeft bijna alle denkbare opties (waaronder een verwarmde en elektrisch beweegbare achterbank) die goed lijken te werken (op ABS na, wellicht dat iemand me tips kan geven). Verder is de auto voorzien van Penta AMG-velgen en een Brabus sportuitlaat. De Benz heeft tevens Amerikaanse koplampunits maar is afkomstig uit Duitsland. Hoewel de meningen onder liefhebbers hierover verschillen, vind ik dat deze opties de auto een extra 'edgy' look geven, die tegen het ordinaire aanzit maar -in mijn optiek- nog net kan. Verder is de auto origineel en dat wil ik graag zo houden. Ik ben niet handig met auto's dus zoek iemand die hem met liefde voor me kan onderhouden. Ik ben van plan de auto als mooi-weer exemplaar te gebruiken. Zakelijk rijd ik een Mini Cooper S, maar in de Benz kom ik volledig tot rust! Ik ben 39, woon samen in de buurt van Amsterdam en ben ondernemer. Foto's volgen zodra het weer het toelaat om goede te schieten. Hopelijk tot ziens/mails. Niels