Hallo,
Ik ben Jan en ik wil ons bedrijf "H&S transmissie revisie" even voorstellen. Wij zijn gevestigd in het zuiden van ons land met een kantoor in Haps en een werkplaats in Wilbertoord. De reden dat ik hier terrecht kom is dat er regelmatig Mercedes rijders met automaat problemen bij ons komen. De meesten daarvan hebben de nodige zelfstudie gedaan en weten vrij aardig waar de problemen zitten. Het komt echter ook voor dat ze ervan overtuigd zijn geraakt dat hun bak alleen geholpen kan worden door revisie. Dit hoeft lang niet altijd het geval te zijn.
Problemen met overschakelen (bijvoorbeeld slippend of traag) kunnen vaak opgelost worden met het vervangen van de vacuummodule. Helemaal niet overschakelen kan liggen aan de kickdown switch. Zo zijn er een aantal zaken die je best zelf kunt testen. Je kunt natuurlijk ook even langskomen. Zo voorkom je dat je net als een klant van ons alvast een vervangende bak op de kop tikt terwijl dat niet nodig is (die bak heeft hij overigens bij ons te koop staan). http://www.hstransmissierevisie.nl
Wie weet kan ik jullie van dienst zijn.
Mvg
Jan van Schoonhoven
Roland Hendriks