hallo, ik zal mij eerst even voorstellen. ik ben ivo, 21 jaar oud, kom uit drenthe, en ben sinds kort in het bezit van een 280SEC op benzine. het oldtimer gebeuren is totaal nieuw voor mij, dus ik ben de komende tijd waarschijnlijk veel op dit forum te vinden
de wagen die ik heb gekocht is er eentje met een paar puntjes, maar ik hoop dit samen met mijn kameraad, die praktisch een garage aan huis heeft op te kunnen lossen, en de auto weer helemaal tip top te maken. ik zal zsm even een foto van de auto plaatsen op dit forum zodat jullie hem ook even kunnen bewonderen.
mijn eerste vraag betreft het schuifdakje. mijn schuifdak wil wel open, met het motortje, maar als ik de knop de andere kant op duw om te sluiten, dan reageert het motortje totaal niet. kan dit met de schakelaar zelf te maken hebben, of is er iemand anders die eerder last van dit probleem heeft gehad? sluit het raam nu met de noodbediening maar zou het graag op de normale manier weer aan de praat krijgen. heeft er iemand tips of adviezen voor mij? bij voorbaad dank.
Ivo21042011015.JPG21042011014.JPG21042011016.JPG21042011017.JPG21042011018.JPG
Je hebt geen permissies om de bijlage(n)) in dit bericht te zien.