Wie wil mij helpen? Ik heb eigenlijk denk ik toch een probleem in mijn vacuüm systeem van mijn 380. Deze motor heb ik er dus zelf ingeleg en heb betreft de vacuüm het zo aangesloten wat het meest logisch was. Jammer maar helaas, dat feest gaat niet op. Nu heb ik vandaag wel een vacuüm ondervonden die dus wel heel belangrijk is voor het stationair lopen, degen die van het vacuüm huisje afkomt en in het midden links langs de spinnenkop aangesloten zit. Toen deze bij mij los was liep mijn auto heel erg rauw en sloeg ie elke keer af kon ik op afstellen wat ik wou maar die vacuüm moet vast. Nu die dus vast zit loopt mijn auto een stuk strakker (zo strak heeft deze nog niet gelopen) maar toch klopt er niets van die vacuüm verdelers. Vroeg me af of er iemand toevallig een schematje heeft van dit? Het gaat dan eigenlijk om het stukje wat uit het schutbord komt en wat verdeeld word over die opslag in je zijscherm en de 2 zwart gele verdelertjes? Is er ook een simpele manier om de functie van die dingen te testen?
BVD groetjes stijn