Hoi,
Mijn naam is Marcel, en kom uit Haarlem. Mercedes (en dan bedoel ik zo'n gouwe-ouwe échte Mercedes ) is een levenslange ambitie van mij.
Omdat ik wist dat ik er niet goed voor ging zorgen, heeft mij dat er tot nu toe van weerhouden de droom te verwezenlijken.
Maar ja... je wordt wat ouder en hopelijk ook wijzer (alhoewel... als dat zo was hield ik mijn centjes lekker in mijn zak en had ik niets op dit forum te zoeken )
In ieder geval zou ik nu het avontuur wel aandurven. Mijn bedoeling is 's-winters in de verwarmde garage, en 's-zomers alleen voor plezierritten.
Het moet echter wèl in één keer een goeie zijn want:
Een radio kan ik nog wel inbouwen, en een zekering vervangen gaat ook nog wel, maar onder de deurbekleding naar een storing in de centrale deurvergrendeling op zoek wordt al wat twijfelachtiger, om nog maar helemaal te zwijgen van het échte werk (Waar de motorkap voor omhoog zou moeten, of een soldeerbout aangezet. )
Ik denk echter over voldoende budget te beschikken om een goede te kunnen kopen (+/- 10 tot 12 duizend)
Maar ook voor dat bedrag zou je denk ik makkelijk nog een kat in de zak kunnen kopen, verwacht dus binnenkort van mij postings in de trant van: "Zou dit wat zijn" of "Wie wil er met me mee naar..." of "Ik vind via de zoekfunctie geen antwoord op..."
'Conditie' is wat mij betreft ook belangrijker als 'opties' (Want van het zelf nog aan de raampjes moeten zwengelen krijg je vanzelf conditie... toch?... )