Goedenmiddag w126club forumleden.Ik lees hier net dat jullie het op prijs stellen dat iemand zich eerst voorstelt dus bij deze.
Ik ben Jaap en ik kom uit Heerhugowaard.Ik heb mijzelf ingeschreven op dit forum omdat ik denk dat ik hier wel wat aan toe kan voegen en ik ben dingen tegen gekomen waar een reactie op wil geven. Zelf ben ik in het bezit van een 450sl van 1979 en een 560SEL van 1986. Voor dagelijks gebruik heb ik een E320 combi 2007.Ik ben wel een Mercedesliefhebber zegt men.
De 560SEL die ik bezit komt bij Beko vandaan. Een fantastische mooie auto in concourstaat.
Ik kom al 5 jaar bij Beko en hij doet al het onderhoud aan mijn Benzen familie. Ik denk dat ik van alle mensen die hier over Beko spreken er wel het meest ben geweest en dus het beste oordeel kan vellen.Van mezelf weet ik dat ik pietje precies ben, zeker als het om mijn Benzen gaat, alles moet perfect.
De allerlaatste op aarde die ik aan mijn Benzen-kinderen zou laten sleutelen is een sjacheraar. Ik ken hr beko al jaren en weet dat hij alles behalve een sjacheraar is. Hij weet en kan werkelijk alles en is een vakman te noemen waar er maar weinig van zijn. Ik vind het dan ook schandalig dat mensen die nauwelijks of niet of jaren geleden is een keer bij Beko zijn geweest laf van achter hun computer wel even gaan vertellen hoe het daar reilt en zeilt en een indruk achterlaten of het altijd en nog steeds zo gaat.
Ik ken het bedrijf en weet dat de verhouding goede prestaties en incidenten als op dit forum uitgesmeerd worden wel heel anders ligt. Die man werkt keihard voor zijn centen en die incidentjes die hier staan zijn geen bewijs dat het er structueel elke dag zo aan toe gaat, terwijl die indruk duidelijk gewekt word op dit forum door sommige leden. Heel erg jammer. Ik denk ook dat Beko dan alang de deuren had kunnen sluiten dan als dat echt zo was. Maar wanneer ik daar met mijn auto ben geweest heb ik alleen maar tevreden klanten zien komen en gaan.
Problemen op dit vlak los je niet op door slecht over iemand te gaan schrijven op het internet is mijn mening.
Toen ik het stuk las van meneer Haranka alhier op het forum is dat 1 van de redenen geweest dat ik mijn zegje hier wilde doen.
Mede door zijn eigen onhandigheid en omdat hij bang gemaakt is door mede forumleden alhier is er aanvankelijk een slecht beeld gecreeerd van Beko, terwijl het gewoon netjes opgelost is blijkt achteraf haal ik uit de stukken.
Ik ben de afgelopen 5 jaar in ieder geval wel correct geholpen bij Beko, ik kan ook rustig zeggen dat Beko zeker wel een heel goed adres is voor aanschaf en onderhoud. Hij werkt snel, goed en alles moet op de originele Mercedes manier, waar ik ook voorstander van ben. Ook rij ik af en toe langs om zijn verse aanvoer te bewonderen. Er staan altijd wel extreem mooie exemplaren tussen waar ik genietend even omheen loop dan. Ik ben ook heel lang op zoek geweest naar mijn eigen onverprutste 560SEL met weinig kms en ook op veel plaatsen geweest om te kijken in het land. Zo heb ik wel een indruk gekregen wat er te koop is hier en daar. Laat ik mij verder niet over uit. Ik moet toegeven dat de mooiste exemplaren bij Beko stonden toen, ik heb toen mijn 560 gekocht daar met 89000 km van de eerste eigenaar volledig gedokumenteerd uit Zwitserland. Maar toch helaas 3 weken later ging mijn schuifkanteldak stuk. Doordat ik zelf natuurlijk nog even de boel tig keer open en dicht geprobeerd heb te doen was alles stuk, een kabel en weet ik wat er nog meer in zit. Hij heeft dit kosteloos hersteld, terwijl ik zelf eigenlijk vind dat hij daar niets aan kan doen. Maar omdat ik hem net had gekocht vond hij het sneu voor me. Inmiddels heb ik er al 11000 heerlijke kms met hem opzitten en is hij de 100000 net gepasseerd, ik ben zeer content met de auto.
Hr Beko is gewoon duidelijk en zakelijk en komt zijn afspraken altijd na en ik weet zeker dat wanneer er een probleem is dat ik daar met hem uit kom, dus waarom iemand anders niet? Het kan wel is zijn dat hij kortaf is maar ik weet dat het komt omdat het gewoon krankzinnig druk heeft. Ik wil dit even kwijt want het stoort mij enorm dat sommige personen een compleet verkeerd beeld van een persoon of een bedrijf creeren van achter hun pc, en dan de napraters die zelf nog nooit bij beko zijn geweest en dan al denken te weten hoe het er daar aan toe gaat, om misselijk van te worden, een positief stuk moet dan ook neergezet worden vind ik, want blije klanten schrijven nooit iets heb ik beko wel is horen zeggen dus heb ik bij deze de pen ter hand genomen want ik ben een blije klant en ik weet dat ik niet de enige ben.
Voor de rest wens ik iedereen hier fijne dagen toe en een goed 2012