[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
Het was ook weer te mooi om waar te zijn.... : Algemene vragen over jouw auto - 2

W126Club.nl

Alles over de Mercedes W126

Het is nu 23 nov 2024, 13:34

Het was ook weer te mooi om waar te zijn....

Hier kan je alles posten omtrent jouw eigen Mercedes wat niet in een andere forum past.

Moderator: Neerven

Re: Het was ook weer te mooi om waar te zijn....

Berichtdoor Reen1974 » 31 dec 2011, 15:17

Hmm waardeloos voor je.
Ik zou zeggen laat 'm een paar weken staan en ga dan weer met frisse moed eens kijken vanuit een dal kun je alleen maar omhoog he.

Sterkte en een goed 2012
Reen1974

Berichtdoor Olijfje » 31 dec 2011, 15:46

roest en narigheid achtervolgen u lange tijd.
geldt net zo goed voor een Mercedes
als ik ga rekenen wat ik al aan mijn bolide heb uitgegeven :sick: :sick: :-(
is het een gemaakt begint het ander weer te haperen...
ik heb ook al meerdere keren overwogen om er mee te kappen , maar zeg nou zelf als je dan weer rond rijdt :D :D
Groetjes Olijfje / Rob
Olijfje
Gold Boarder
Gold Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 500SEC
Bouwjaar: 1982
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:

Berichtdoor ElGriffo » 31 dec 2011, 16:07

Uiteraard is de grootste motivatie hobby en de passie voor de 126 :D

Verder werkt het sleutelen voor mij zeer Therapeutisch en bied mij de kans om mijn hoofd
lekker leeg te krijgen, de rekensom is alleen bedoeld om aan te geven dat je goed moet nadenken voordat
je jezelf in het avontuur van de oldtimers stort
ElGriffo

Berichtdoor totalloske » 31 dec 2011, 18:40

Hey iedereen bedankt voor de reacties..... Het is alweer wat gezakt allemaal en we gaan hoe dan ook gewoon door. Als ik het goed begrepen heb zijn er losse onderdelen verkrijgbaar voor de waterpomp te reviseren, dat lukt me wel, op het werk revisren we hydraulische rotators en dergelijke. Een radiator kan er nog wel vanaf... Alleen even uitzoeken hoe het zit met die koppakking vervangen, misschien lukt me dat ook wel zelf...

Ik hou jullie op de hoogte,

Jos
totalloske

Berichtdoor ElGriffo » 31 dec 2011, 19:01

Ik heb nog een hoop delen van een 117.965 liggen incl. Een waterpomp, cilinderkoppen en ook nog wat nieuwe pakkingen voor je inlaatspruitstuk en de cilinderkop
Laatst bijgewerkt door ElGriffo op 31 dec 2011, 21:45, in totaal 1 keer bewerkt.
ElGriffo

Berichtdoor mercedes4life » 31 dec 2011, 21:40

geef nooit op als dit je droom is dan moet je het gwn doen

al duurt het wat langer dan gedacht

les geld betalen we allemaal

trouwens alleen aan eventueel verkoop van onderdelen van je SEC

kom je aan een aanzienlijk bedrag

mijn advies is laat hem ff staan je hebt uiteindelijk al wat geld aan de auto besteed

en je zult zien dat het uiteindelijk allemaal de moeite waard zal zijn
mercedes4life

Berichtdoor Fvw75 » 31 dec 2011, 21:47

Het zou inderdaad sonde zijn om een mooie SEC verloren te laten gaan,
het is al vaker gezegd maar een "goede" oldtimer rijden is verre van lekker goedkoop,
laat het even bezinken , ik heb ook net een andere en helaas ben ik ook tegen het een en ander aan gelopen
als hij dalijk weer rijdt zul je er geen spijt van hebben
veel succes er mee in 2012
Fvw75

Berichtdoor Westernbiker » 01 jan 2012, 12:34

Ik herken dat systeem,denk je eindelijk het voor elkaar te hebben en dat gebeurt er wel weer wat.
Maar ik heb wel ondervonden, dat als je je hart bij iets heb liggen komt het toch uiteindelijk weer op je pad terecht.
Zelf heb ik altijd van vele dingen gezegd,als ik dat toch eens kon hebben.............
Uit eindelijk is het allemaal op mijn pad gekomen en het is er.
Wat ik zeggen wil is,ga niet bij de pakken neer zitten,blijf ervoor gaan !!!!!!
Westernbiker

Berichtdoor Frank117 » 01 jan 2012, 12:49

Controleer eerst eens goed de langsligger en de tunnel van je ongevalauto voor je je nog meer pech op de hals haalt: ik had laatst een SEC met ogenschijnlijk niet zoveel schade rechtsvoor, toen ik hem sloopte bleek de langligger tot onder de passagierszetel, en ook de tunnel centimeters achteruitgeschoven. Zoiets komt nooit meer goed, enkel op een richtbank met kalibers. En dan nog. Zo'n reparatie loopt al gauw in de duizenden euros. Aan jou de beslissing of het dat allemaal waard is, gezien je bijkomende motorische schade.
Frank117
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Bouwjaar: 1983

Berichtdoor Rene500SEC » 01 jan 2012, 12:57

Heb in het begin ook al zovaak mijn neus gestoten en dan met mijn corvette....DUIZENDE EN DUIZENDE guldens zijn daar in gegaan.
Toch bleef ik het doorzetten maar dat komt ook omdat ik alles zelf kan :-)
Je moet 2 dingen in de gaten houden en dan vooral wat alex zegt'the point of no return' je moet wel ander verlies je nog meer.
Aan de andere kant,op een gegeven moment is je ellende ook echt voorbij,laten we eerlijk zijn het klinkt mij al de wet van murphy.
Heb bij mijn Mercedes in het begin al gelijk alles getackelt door hem te strippen motor en bak reviseren alle roest eraf nieuw in de tecktyl..maar dan ben je net als ik al 3jaar verder....
Maaar ALS hij dan straks rijdt.....

P.S. een kop eraf is echt niet zo spannend als het klinkt....(nee kom al tijd tekort :lol: )
Maar kan je altijd helpen net als meerdere mensen hier
Rene500SEC
Verbannen
Verbannen

Roepnaam:
Bouwjaar: 1983

Vorige

Keer terug naar Algemene vragen over jouw auto