Ik heb hetzelfde probleem als BigGovert. Ik zal even korte opsomming geven wat er gebeurd is. De 560SEL type2 zakte regelmatig van achter door de veren en zo nu en dan ging het lampje branden op het dashboard. Niveau in het reservoir was goed. Nu stond de wagen 2 weken stil en zakte steeds verder door van achteren. Hierdoor liep het resevoir zelfs over..
Wat ik vervolgens heb gedaan is;
- ontluchtingsnippel op T-stuk voor opengedraaid, daar kwam onder druk olie uit.
- ontluchtingsnippel van het T-stuk achter in het midden losgedraaid. Ook hier onder druk olie eruit. Beiden weer vast gezet toen er geen stroming meer was. Overigens stond de knop in het dashboard in de 'hoog" stand kwam ik achter
.
Gevolg van deze actie is dat de wagen zowel voor als achter nu helemaal op de grond ligt.
- vervolgens de staalkabel afgekoppeld en de hevel op drukloos gezet.
- vingerhoedje schoongemaakt en weer in elkaar gezet, gestart en op 3000 rpm gehouden. ZIt geen beweging in.
-Leiding boven het vingerhoedje los gehad -> komt olie uit.
-Hogedruk leiding van de pomp los gehad -> komt olie uit.
-Hogeduk leiding tikt ook dus de pomp lijkt me ok.
-Ontluctingsnippel op T-stuk achter -> komt olie uit.
-Overigens blijft het lampje continue branden.
Heb ik nu ergens een fout gemaakt??
Er zit van geen kant beweging in, zowel voor als achter niet.
Als ik logisch nadenk zou ik denken dat de regelventielen voor en achter in gesloten stand staan, maar is dit correct? Volgens mij kan de auto niet verder zakken dus lijkt me dat de pomp de dempers wel weer omhoog moet krijgen. Wat is nu wijsheid om te doen?