door GuusT » 07 jul 2012, 12:23
Tja , het is al weer geeindigd voor het goed en wel van de grond kwam .
Met andere woorden wegens onoverkoombaar verschillen in diverse zaken heb ik vandaag al mijn spullen weer weg gehaald , enne dat was heel wat , ben al van 9 uur af bezig en eindigt dit verhaal of deze garage even.
Wat niet wil zeggen dat het helemaal niet doorgaat maar zal weer op zoek moeten gaan naar een andere locatie.
Vraag je misschien af welke verschillen maar ach doet er niet zo veel toe.
Eén ding wil ik wel kwijt, het idee hobby garage is voor mij dat iedereen langs kan komen , lekker bakkie kan pakken
en tegen een geringe vergoeding gebruik kan maken van de brug en werkplaats en mee nemen van eigen onderdelen uiteraard ok .
Maar ja , de man waar ik dus mee "samenwerk " wil daar niet aan , alleen IK mag sleutelen en brug cq werkplaats verhuren kan niet , mag niet , wil hij gewoon niet hebben.
Ben daar dus 2 weken geweest en deze week nog meer van mijn spullen heen gebracht wo lastransformator en al elektrisch gereedschap maar vandaag dus alles weer terug gehaald.
Had al een soort slecht gevoel daarover maar dacht het wel op te kunnen lossen .
Het vreemde is wel dat er op zaterdag allemaal mannetjes komen die in en uit lopen , mijn gereedschap gebruiken , er een rotzooi van maken en daar wel hun eigen klussen gaan doen.
Het verhaal is dus nog niet over , ga hoe dan ook zorgen voor een ruimte en gaat lukken ook , alleen dit gaat het echt niet worden, hou jullie wel op de hoogte.
GuusT