Hoi allemaal,
Mijn naam is Hans de Vos en ben 57 jaar.
Heb een lieve vrouw en een dochter van bijna 28 en een zoon van 25.
We zijn allemaal gek op auto's en dan met name klassieke auto's uit de jaren 70 / 80.
Ik heb zelf reeds 12 jr nu een W116 280S uit 1975, en 11 jaar een BMW E12 525 (1e 5 serie).
Sinds een week nu ook een lang gekoesterde wens in vervulling kunnen laten gaan met de aanschaf van een zilvergrijze W126 380SE met blauwe Pullman bekleding.
De auto heeft wel veel gelopen (325.000) maar zag er heel goed uit, zo ook het interieur, en had al LPG (ring tank).
Er zit wat werk aan (daar was de prijs ook naar), en ik hoop dus via deze site contacten op te doen en zoveel mogelijk antwoorden te vinden op mijn vragen.
Ik ben tot 1985 actief geweest in het autovak als 1e monteur en werkplaatschef, mijn zoon is nu ook 1e monteur, dus de technische problemen zijn we niet zo bang voor, het is meer van het wiel niet nog eens uitvinden.
Helaas is de auto de eerste nacht dat ik hem had al geschonden.
Ik had hem 23.00 u neergezet en de volgende ochtend om 07.00 u was de ster al van de motorkap gestolen.
Ik heb inmiddels al een nieuwe ster aangeschaft, maar zie dat die nog niet zo makkelijk te monteren is.
Ik ben benieuwd hoe ze die ster zo makkelijk hebben kunnen verwijderen. (gelukkig zonder verdere schade aan de grille).
Is er een makkelijke manier om hier foto's te plaatsen, of moet er een link verwijzen naar een plek op het web?
Groetjes, Hans