[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead 11 Stedentocht met de 500SEC of SEL Etc Etc : Meetings, bijeenkomsten en/of rond-/tourritten - 2
Ik heb de Elfstedentocht met de motorfiets opgegeven, gewoon omdat dat een gekkenhuis is. Met de MB zal dat wat anders worden. Leuk feit is dat ik vlakbij Leeuwarden woon èn dat mijn huis zich 'ergens' op 500m van de route bevindt. Dat biedt opties als het gaat om 'verzamelplaats', 'pleisterplaats' en 'barbecue'. M'n tuin is daar groot genoeg voor maar voor parkeren is de voorwaarde dat het lekker droog is geweest in de weken daarvoor. Een stuk of twintig MB's kunnen dan wel wel leuk in twee rijen oplijnen..... Als het nat is geweest (lang leve de Friese klei) moet ik even aankloppen bij de buurman voor de parkeergelegenheid en raadt ik iedereen aan rubberen laarzen mee te nemen.
de intresse is er wel maar het organiseren van zon toertocht daar blijft het op steken je zal het eerste jaar messchien niet zoveel wagen hebben die intresse hebben maar als het goed is georganiseert en het een leuke dag is gebleken zal het volgende jaar meer mensen trekken dus nu nog iemand die dit wil gaan organiseren