[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
300 benzine slecht starten/weinig vermogen : Techniek

W126Club.nl

Alles over de Mercedes W126

Het is nu 28 maart 2024, 21:48

300 benzine slecht starten/weinig vermogen

Alle techniek (mechanisch, elektronisch) zaken horen hier thuis.

Moderator: Neerven

300 benzine slecht starten/weinig vermogen

Berichtdoor Bartzld » 19 jun 2020, 21:03

Hallo allemaal,

Ik heb sinds kort een W126 300 benzine. Hij start niet zo goed en heeft weinig vermogen lijkt het. Hij komt niet boven de 150 km/u.

Bij het koud starten moet ik iets langer doorstarten, daarna loopt hij wat onregelmatig. Na een seconde of 30 kan ik een beetje gas geven en gaat hij hortend door de 2000 toeren. Daarna loopt hij echt netjes. Draait keurig stationair. Warm start hij ook erg goed. Maar ik krijg hem niet boven de 150.

Ik heb de volgende dingen al gedaan:
- nieuwe bougies
- nieuwe bougiekabels
- nieuwe rotor en verdeelkap
- flesje injectorreiniger

Wat zou deze problemen kunnen veroorzaken?

Alvast bedankt voor het meedenken.
Bartzld
Fresh Boarder
Fresh Boarder
 
Berichten: 17
Geregistreerd: 25 jun 2012, 19:41
Woonplaats: Prov. Zeeland
Roepnaam:
Type wagen: 300SE
Bouwjaar: 1985
LPG: Nee

Keer terug naar Techniek

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast