Wieldoppen op een SEC heb ik eigenlijk nog nooit gezien, muv sommige SEC's die te koop aangeboden werden, waren waarschijnlijk de mooie velgen afgehaald voor losse verkoop?? Vind het ook niet lijken (wieldoppen) op zo'n prachtige kar..maar goed ieder z'n smaak gelukkig anders wilden we ook alle dezelfde vrouw
...
Op een SEC horen naar mijn mening en smaak tijdsgerelateerde velgen, hoewel er soms ook wel eens moderne velgen van nu niet eens gek smoelen, mijn voorkeur is toch zoveel mogelijk tijdsgerelateerde spullen voor de Benz, muv de radio/cd/mp3 speler dan
+ nog eens andere speakers voor een voller/beter geluid scoren..met subwoofers enzo heb ik niks ,gewoon goede kwaliteits speakers voor een mooi strak en vol geluid wat hard tot zeer hard nog steeds zuiver en goed blijft klinken zonder vervorming ed..wat er nu in zit (nog fabrieksaf speakers) klinkt niet echt lekker i.c.m. de kenwoodradio/cd/mp3 etc met passende verlichting voor de Benz en met z"n meen 4x50 wat vermogen...dan kraakt er soms wel eens wat id voor speakers,denk dat die oude speakers een beetje op zijn..niet zo gek na 29 jaar lijkt me...
Enneeh ...shoarmabak??? Wat bedoel je daarmee, klinkt niet echt positief,proef beetje een bepaalde ondertoon, maar ach whatever, misschien interpreteer ik het onjuist, over het algemeen houden de genoemde "shoarmabakfiguren" wel van knappe/mooie wagens..
Ieder het zijne