[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
560SEL - Limodriver - eindelijk terug : Even voorstellen

W126Club.nl

Alles over de Mercedes W126

Het is nu 25 apr 2024, 00:19

560SEL - Limodriver - eindelijk terug

Dit is de plaats waar je jezelf en eventueel je auto kunt voorstellen. Ook als je al lang lid bent, is het misschien leuk om hier even te laten weten wie je bent.
Plaats hier geen vragen omtrent problemen!!!
Daar is de rest van het forum voor.

Moderator: Neerven

560SEL - Limodriver - eindelijk terug

Berichtdoor limodriver » 08 aug 2020, 19:08

Dag iedereen. Mijn verhaal hier begon 4 jaar geleden met de aanschaf van een 560SEL US uitvoering.
Deze kocht ik van een limo/taxi bedrijf vandaar dat ik de naam 'Limodriver' als gebruikersnaam hanteerde.

Ondertussen is er veel water naar zee gevloeid, werd de 560 verkocht :sad: maar had ik gezworen ooit weer een W126 in de garage te parkeren.

En zo geschiedde... net aangekocht een 560SEL bouwjaar 1988, die oorspronkelijk in Zwitserland werd geleverd, via Nederland een 2-tal jaren geleden, in Belgiƫ terechtkwam bij een gepensioneerde fanaat die er vanaf wou.(misschien kent iemand van hier de auto wel?)

Er is van alles die moet gerepareerd worden en de carrosserie heeft links en rechts een plekje roest, maar het is zeker en vast een goede basis voor een mooie wagen. Voordeel is alvast dat hij zeer goed rijdt, trekt en schakelt. Voor de rest hebben we vooral veel tijd om zaken aan te pakken.; en dat is net wat ik graag doe.

Blij hier terug te mogen zijn!
groeten- Luc :handgestures-thumbup:
Je hebt geen permissies om de bijlage(n)) in dit bericht te zien.
limodriver
 

Keer terug naar Even voorstellen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten