[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
Achterbumper SE260 : Carrosserie & Exterieur

W126Club.nl

Alles over de Mercedes W126

Het is nu 23 apr 2024, 09:02

Achterbumper SE260

Alles omtrent de carrosserie en de buitenkant, zoals bijv. spuiten, roest, plaatwerk, lassen maar ook spiegels, rubbers en chroom, ruitenwissers etc.

Moderator: Neerven

Achterbumper SE260

Berichtdoor Timmk3 » 04 maart 2015, 10:10

Ik heb er m'n achterbumper - proberen - afhalen. Helaas is het bij proberen gebleven, ik heb een afneembare trekhaak zitten, welke er totaal niet meer af wil. Ik kan dus met de bumper niet meer passeren.
Na deze noodgedwongen terug te bevestigd hebben (met de moeren binnen de kofferbak), lijkt deze nu lager te zitten, en heb ik gelijk een ruimte tussen carrosserie en bumper (bijna vingerdik).
Heb ik iets over het hoofd gezien of valt dit nog ergens anders bij te regelen? Bij zit mijns inziens aan de zijkant mooi over de geleiders.
Timmk3
 

Keer terug naar Carrosserie & Exterieur

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten