[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
Achterbumper : Carrosserie & Exterieur

W126Club.nl

Alles over de Mercedes W126

Het is nu 20 apr 2024, 06:19

Achterbumper

Alles omtrent de carrosserie en de buitenkant, zoals bijv. spuiten, roest, plaatwerk, lassen maar ook spiegels, rubbers en chroom, ruitenwissers etc.

Moderator: Neerven

Achterbumper

Berichtdoor Lucky » 02 feb 2010, 20:36

Hallo,

Ik heb een 500SEC uit 1990, dus Type 2. De achterbumper heeft een deuk en de chroom is ook niet meer van de beste. De zoektocht naar een bumper met goede chroom is niet eenvoudig. Vandaar mijn vraag of iemand weet of de achterbumper van de SE Type 2 ook op deze van een SEC passen? Zijn de voorbumpers en chroom tussen SE en SEC uitwisselbaar?

Thanks for helping out
Lucky
 


Re:Achterbumper

Berichtdoor ElGriffo » 02 feb 2010, 21:30

Hoi Lucky,

Ik heb net even op EPC de onderdeelnummers vergeleken van een 500SE en 500SEC type 2 na 09-1985
en de ondernummers van het chroom en achterbumperhoes zijn het zelfde , dit zou betekenen als
je een mooie bumper van een SE kan scoren dan zou deze op de SEC moeten passen

Het verschil zit met name in wel of geen trekhaak i.v.m. gaten en gewijzigde steunen

Grt

EG
ElGriffo
 


Keer terug naar Carrosserie & Exterieur

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten

cron