[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
AEL : Even voorstellen

W126Club.nl

Alles over de Mercedes W126

Het is nu 28 maart 2024, 17:49

AEL

Dit is de plaats waar je jezelf en eventueel je auto kunt voorstellen. Ook als je al lang lid bent, is het misschien leuk om hier even te laten weten wie je bent.
Plaats hier geen vragen omtrent problemen!!!
Daar is de rest van het forum voor.

Moderator: Neerven

AEL

Berichtdoor Ael » 14 aug 2022, 12:01

Hoi,

Mijn naam is Chahid en ik ben een trotse eigenaar van een S280se bj 1982. Mijn auto heeft een paar jaar kunnen slapen maar het begint tijd te worden om deze beauty wakker te maken. Ik heb een bewuste keuze gemaakt om de auto nog niet voor een technische check en een grote onderhoud te starten. Maar daar zal zeer binnenkort verandering in komen. Tevens ben ik van plan om een restauratie project te beginnen.. :) ! Hieronder een paar foto's tijdens het slapen en kort na het vervoeren naar mijn eigen garage.
Je hebt geen permissies om de bijlage(n)) in dit bericht te zien.
Ael
Fresh Boarder
Fresh Boarder
 
Berichten: 15
Geregistreerd: 07 aug 2022, 18:13
Roepnaam:
Type wagen: 280SE
Bouwjaar: 1982
LPG: Nee


Re: AEL S280se

Berichtdoor RudderDuck » 17 aug 2022, 16:15

Welkom op het forum Chahid! Lijkt een mooie restauratie klus te worden. Gelukkig heeft de wasbeurt al wonderen gedaan :handgestures-thumbupright:
Avatar gebruiker
RudderDuck
Expert Boarder
Expert Boarder
 
Berichten: 128
Geregistreerd: 28 mei 2021, 11:15
Woonplaats: Delft
Type wagen: 380SE
Bouwjaar: 1982
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:


Re: AEL S280se

Berichtdoor Ael » 28 aug 2022, 02:14

Dank! Inmiddels zijn wij bezig om de auto technisch rijklaar te maken (vrije tijd). Alvast een lijstje van een aantal bevindingen en handelingen:
- De wielen zaten helemaal vast en de banden waren niet meer te redden. De remblokken en schijven worden vervangen.
- 4 michelin banden er onder gemonteerd.
- De bougies zijn vervangen door 6 nieuwe Bosch bougies voor een betere vonk.
- De accu was leeg dus een nieuwe Varta H3 100Ah aangesloten.
- Olie motor, versnellingsbak, remolie ververst
- koelvloeistof ververst
- Filters vervangen
- 1 velg was krom en hebben wij die dus laten richten.

To-do:
- Raam links achter gaat niet open en moet nagekeken worden. Alle andere elektrische ramen weken prima.
- ruitenwissers en koplampenwissers vervangen
- slangen controleren en waar nodig vervangen
- Afdichting ruiten / ramen checken en eventueel vervangen
- Gordel voor bij de passagierskant is kapot.
- Scheurtje in het blauwe lederen deurpaneel bestuurderskant. Aanbevelingen waar ik dit kan fixen zijn meer dan welkom :)
- Velgen laten opknappen.
- Nieuwe matten aanschaffen
- Roest en Cosmetisch aanpak. Roest wegwerken waar nodig en de auto opnieuw laten spuiten.[IMG]https://uploads.tapatalk-cdn.com/20220827/9b569e2374b7dd647b53276142eef9ca.jpg[/IMG]

Verstuurd vanaf mijn SM-F916B met Tapatalk
Ael
Fresh Boarder
Fresh Boarder
 
Berichten: 15
Geregistreerd: 07 aug 2022, 18:13
Roepnaam:
Type wagen: 280SE
Bouwjaar: 1982
LPG: Nee


Re: AEL

Berichtdoor Bram Jansen » 28 aug 2022, 08:00

Welkom Chahid!

Het is handig als je voor al je klussen een logboek aanmaakt, daarin kun je mooi alles bijhouden.

Veel plezier van je bolide gewenst.
Bram Jansen
 


Re: AEL

Berichtdoor Ael » 28 aug 2022, 08:26

Thanks voor de tip Bram !

Verstuurd vanaf mijn SM-F916B met Tapatalk
Ael
Fresh Boarder
Fresh Boarder
 
Berichten: 15
Geregistreerd: 07 aug 2022, 18:13
Roepnaam:
Type wagen: 280SE
Bouwjaar: 1982
LPG: Nee


Keer terug naar Even voorstellen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten