[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
Andre180c : Even voorstellen

W126Club.nl

Alles over de Mercedes W126

Het is nu 28 maart 2024, 15:15

Andre180c

Dit is de plaats waar je jezelf en eventueel je auto kunt voorstellen. Ook als je al lang lid bent, is het misschien leuk om hier even te laten weten wie je bent.
Plaats hier geen vragen omtrent problemen!!!
Daar is de rest van het forum voor.

Moderator: Neerven

Andre180c

Berichtdoor Andre180c » 11 feb 2020, 22:29

Goedenavond, mijn naam is André, Ik heb in het verleden een mooie blauwe MB 260SE gehad. Met heel veel plezier in gereden en toen ook al lid geweest van de club. veel plezier en mooie dagen en momenten al beleefd.
Toch wel een beetje spijt dat ik deze heb weg gedaan, maar ja je maakt wel eens een keuze. Nu is de keuze gevallen op een w203, want mijn passie voor Mercedes is nooit weggegaan. Ik kan wel snappen dat jullie mss niet hellemaal mijn enthousiaste delen voor mijn C180 compressor en dat geeft niks, maar ik deel wel jullie passie voor de w126ers. Leuk om weer lekker te kunnen benzen. Hier toch een foto van mijn nieuwe aanwinst.
Je hebt geen permissies om de bijlage(n)) in dit bericht te zien.
Andre180c
 

Keer terug naar Even voorstellen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast