[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
Andre260se : Even voorstellen

W126Club.nl

Alles over de Mercedes W126

Het is nu 20 apr 2024, 03:57

Andre260se

Dit is de plaats waar je jezelf en eventueel je auto kunt voorstellen. Ook als je al lang lid bent, is het misschien leuk om hier even te laten weten wie je bent.
Plaats hier geen vragen omtrent problemen!!!
Daar is de rest van het forum voor.

Moderator: Neerven

Andre260se

Berichtdoor Andre260se » 29 dec 2008, 13:52

Dit is wel een gekke gewaarwording, normaal word je lid en stel je je eigen voor als je zo'n auto hebt of gaat kopen, maar nu even niet.
Mijn naam is André en woon in wateringen en aangezien er een verhuizing voor de deur staat en dat vinden wij zeker positief is wel het negatieve dat er één Benz de deur uit moet.
Ook nu blijkt wel weer dat ik thuis niks te vertellen heb, want het is mijn W126 er geworden die plaats moet maken.
Wel een beetje gek hoor, want na iets meer dan drie jaar dag in dag uit er van genoten te hebben, isie dadelijk gewoon weg.
maar niet getreurd er staat dan toch nog een a-tje voor de deur, maar ja het blijft een A...!!!
De herrinnering blijft toch en door zo nu en dan dit forum te bezoeken blijf ik toch lol houden in de hobby.


met vr Gr. André
Andre260se
 
Berichten: 1
Geregistreerd: 28 dec 2008, 14:51
Type wagen: 350SDL
Bouwjaar: 1991
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:


Re:Andre260se

Berichtdoor Sterretje1968 » 29 dec 2008, 23:21

Hoi André,

Welkom op ons forum.
Wens je ook hier veel lees- en schrijfplezier. :)

Jammer dat het de S is die moet wijken omdat jij niets te vertellen hebt. :S
Sterkte met de verkoop en het afscheid.
Groetjes, Rene.
Avatar gebruiker
Sterretje1968
Diamant Boarder
Diamant Boarder
 
Berichten: 5203
Geregistreerd: 05 jun 2008, 21:51
Woonplaats: Eindhoven
Roepnaam:
Type wagen: 500SEL
Bouwjaar: 1983
LPG: Nee


Keer terug naar Even voorstellen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 9 gasten

cron