[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
antenne : Interieur

W126Club.nl

Alles over de Mercedes W126

Het is nu 23 nov 2024, 08:54

antenne

Alles omtrent het interieur (zoals bediening, bekleding, montage)

Moderator: Neerven

antenne

Berichtdoor Michel » 10 sep 2010, 22:33

Hoi ik op m'n dak( achterin) van m;n 500SEC een gat met ducktape er over heen ,hier heeft ooit een antenne gezeten.
Nu wil ik daar een antenne voor terug zetten maar dan wel zo'n orgineel klein ouderwets autotelefoon antennetje .het gaat vooral om dat krulletje halverwege de antenne,en dan was ie volgens mij klein ongeveer 10 a 15 cm.
Weet iemand wat voor merk antenne dat was en waar ie nog te koop is of iemand die er 1 heeft en 'm wil verkopen?

Groet. Michel
Ein Mann ohne Bauch ist wie ein Himmel ohne Sterne !!
Michel
Gold Boarder
Gold Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 500SEC
Bouwjaar: 1985
LPG: Nee

Re: antenne

Berichtdoor Jeff_560_SEL » 10 sep 2010, 22:35

Volgens mij kunje nog gewoon komen bij de halfords

en anders eens even navradgen bij de autoonderdelenspeciaalzaak ( mooi scrabbelwoord :lol: )
Jeff_560_SEL
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Roepnaam:
Type wagen: Ander type
Bouwjaar: 1986
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:

Keer terug naar Interieur