[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
ASR sensor vervangen/reinigen i.v.m. storing : Techniek

W126Club.nl

Alles over de Mercedes W126

Het is nu 23 nov 2024, 15:57

ASR sensor vervangen/reinigen i.v.m. storing

Alle techniek (mechanisch, elektronisch) zaken horen hier thuis.

Moderator: Neerven

ASR sensor vervangen/reinigen i.v.m. storing

Berichtdoor DennisDekkers » 24 jun 2010, 16:40

Ja hoor vandaagt was het dan zover, vandaag na wat tips van hans toch maar eens gaan kijken naar mijn ASR sensor aangezien deze bij mij waarschijnlijk een storing veroorzaakt.
Hierdoor rij je dan ook automatisch met een zwaarder gaspedaal en krijg je maar 2/3 van je vermogen ter beschikking van je Benz, en dat is natuurlijk zonde.

Tevens ook de aansluiting van de kabel op de bak gecontroleerd, maar daar kwam ik helaas niet echt wijs uit aangezien ik zo niet kon zien welke stekkeer nu bij de ASR hoorde.

vandaag uiteindelijk dus heel de ochtend onder de auto gelegen om de sensor los te krijgen van het diff maar helaas dat ding is zo ongelooflijk moeilijk te bereiken en ik denk dat de imbus ook niet optimaal meer is dat ik uiteindelijk de moet maar heb opgeven.

Vandaar dat ik ook dinsdag(avond) aanstaande richting zutphen ga om daar eens te kijken of het me wel gaat lukken om dat ding los te krijgen met wat hulp van wat ervaren Benz sleutelaars. Dus heren ik zou jullie hulp goed kunnen gebruiken.

ik heb wel wat fotos van de bak kan iemand mij mischien vertellen welke stekker op de bak nu van de ASR is?
Je hebt geen permissies om de bijlage(n)) in dit bericht te zien.
Laatst bijgewerkt door DennisDekkers op 24 jun 2010, 16:47, in totaal 3 keer bewerkt.
Geniet van iedere minuut in je Benz...
DennisDekkers
Senior Boarder
Senior Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 420SE
Bouwjaar: 1988
LPG: Nee

Keer terug naar Techniek