[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
auto 4 you : Algemene vragen over jouw auto

W126Club.nl

Alles over de Mercedes W126

Het is nu 23 nov 2024, 13:03

auto 4 you

Hier kan je alles posten omtrent jouw eigen Mercedes wat niet in een andere forum past.

Moderator: Neerven

auto 4 you

Berichtdoor Speklap » 21 maart 2011, 20:09

goeie dag
Ik heb een beetje rondgekeken en zo te zien wordt het niet echt gewaardeerd als er negatieve ervaringen geplaatst worden.
Dit is jammer want ik heb nog wel een boekje open te doen over auto 4 you in Heerhugowaard . Als er leden zijn die wat meer info willen dan hoor ik het wel.
Speklap
Junior Boarder
Junior Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 500SEL
Bouwjaar: 1985
LPG: Ja
Opmerkingen / andere wagens:

Re: auto 4 you

Berichtdoor Vlieger » 21 maart 2011, 20:22

Er is verschil tussen negatieve ervaring en het "afzeiken" van auto's, die vaak niet eens bekeken zijn.
Vlieger
Diamant Boarder
Diamant Boarder

Roepnaam:
Bouwjaar: 1983
LPG: Nee

Berichtdoor OpUrk » 21 maart 2011, 21:46

Precies je kunt best wel wat posten over een nare ervaring van een verkoper. Alleen niet alle kopers vertellen daarbij de waarheid en dan krijg je van die scheve verhalen. Beter is het om het neutraal te houden, dus geen namen, maar puur de ervaring over de staat van de auto, niet vermelde gebreken en dat soort zaken. Daar leren de overige forumleden dan ook nog van.
OpUrk
Silver Boarder
Silver Boarder

Type wagen: N.n.b.
Bouwjaar: N.n.b.

Berichtdoor Arjan » 21 maart 2011, 23:20

Ik zou zeggen; kom maar met je bericht.....
Wie remt heeft energie verprutst...
Arjan
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 300SE
Bouwjaar: 1989

Berichtdoor Speklap » 22 maart 2011, 23:15

In mijn geval ging het niet om een auto maar om onderdelen. Er wordt belooft dat onderdelen gedemonteerd worden en vervolgens klaar gelegd worden om af te worden gehaald. Vervolgens meerdere malen langs geweest maar geen onderdelen uiteidelijk toch de gevraagde stoelen met stoelverwarming gekregen. Het ging mij om de stoelverwarmings matjes die er bij demontage thuis helemaal niet in bleken te zitten. Opnieuw terug dus. Er stond ook nog een auto waar het wel in zat maar volgens desbetreffende eigenaar geen tijd en drukte dus voorgesteld om zelf te demonteren. Op derde afspraak pas gelegenheid om dit te doen dus 2 vrij genomen middagen naar de maan.Blij naar huis met felbegeerde stoelmatjes excl kabelboom deze zou eide van de week komen (week 2 2011) ik wacht nu nog.
Heb er nu 1 via Marktplaats maar het blijkt dat er meerdere types in omloop zijn. Ik heb eigenlijk het type met de stekkers voor de schakelaars met dikke pootjes nodig.
Om m'n verhaal af te maken.
Dit bedrijf komt afspraken niet na en doet net of je gek ben.
Onderdelen kloppen niet en als je bel en hij heeft geen zin in je dan wordt er gewoon opgehangen of gezegt dat hij je terug belt.

Al met al m'n lesje wel geleerd en dus toch maar die km's naar bv zutphen on mb only maken waar je gewoon normaal behandeld wordt en de beloofde onderdelen wel aanwezig zijn
Speklap
Junior Boarder
Junior Boarder

Roepnaam:
Bouwjaar: 1985

Berichtdoor dobodog » 07 apr 2011, 20:36

heb er zelf ook veel delen gehaald, is inderdaad beetje rommelig,
maar ben er netjes behandeld, kon er zelfs na een jaar nog koplamp
omruilen (zonder bij te betalen!!) omdat er een massasluiting in
bleek te zitten. probleem is volgens mij dat alleen een persoon weet hoe
het met de 126 handel staat en dat hij ze overal en nergens heeft staan,
net malle pietje :lol: maar absoluut geen nare mensen!
dobodog

Type wagen: 560SEL
Bouwjaar: 1986

Keer terug naar Algemene vragen over jouw auto