Ik heb de mijne uit frankrijk, ter hoogte van geneve (plusminus 850 km enkele reis), maar pas nadat ik ruim een jaar had gezocht en het gevoel had dat dit de auto was die ik wilde.......
Uiteraard hoef je zover niet te rijden, ook in Nederland zijn er heus wel te vinden, maar ik denk dat je gevoel bij wat je ziet meteen goed moet zijn.
Ik heb er zoveel bekeken voordat ik de juiste tegenkwam, pffffff, best wel een periode met ups en downs geweest. Zeker als je iets wilt en het lukt maar niet, na al dat speuren op internet, weer ergens naartoe om te kijken, weer niks (dichtgesmeerd, slecht lopen, roest, lelijk, noem maar op).
Maar, uiteindelijk is het oude spreekwoord van toepassing: de aanhouder wint!
Ik zou geen compromissen sluiten: dan maar wat langer zoeken, en gelijk iets goeds, of een opknapper waar je tijd en geld in stopt en je vooraf weet dat dat moet. Ertussen in levert volgens mij alleen maar frustratie op! en het moet wel leuk blijven toch?!
Veel succes en wijsheid!
groet,
mark
PS: autobeko ben ik ook geweest, maar ik had daar geen goed gevoel bij. Een proefrit kon er met zeer veel moeite vanaf, blijkbaar was het de bedoeling dat ik eerst de auto kocht voordat ik er in mocht rijden............mooi niet natuurlijk!