[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead automaatbak : Techniek - 2
Ik heb voor Kroon Dexron II ATF bij de automaterialenzaak 85 euro betaald voor 10 liter !
dus 8,50 per liter.
Gr. Wim
Gr. Wim.
Vroeger had ik een hekel aan trouwfeesten met familie, elke keer weer ooms en tantes die me een por in mijn zij gaven en zeiden: nu jij he? Ze zijn ermee opgehouden toen ik bij hen hetzelfde deed op begrafenissen!
kijk zie een nette prijs voor perfecte olie dus echt voor olie moet je niet bij de dealer zijn (voor vele ander onder delen wel) tenzij je teveel geld hebt en je je graag een poot uit laat trekken