door Weizengelb » 08 apr 2021, 15:44
Bedankt Jurgen en Fred.
Ik ben benieuwd naar de foto's.
Ik heb inmiddels een offerte van Lengenfelder, ze hebben maar 1 kleur donkergroen (Pinie). Verder zeggen ze dat ze helaas geen "trittschutz" meer hebben dus alleen de hele mat in dezelfde stof. ook hebben ze alleen nog onbeschreven aluminium plaatjes, en geen plaatje met bv "Mercedes Benz" erop.
Kosten 79 euro en 18 euro verzendkosten.
Ik heb ook een (zeer kort) antwoord van Automatten4you, ze zeggen dat het best kan dat dat de kleru afwijkt van olijfgroen omdat ze maar 1 kleur donkergroen hebben.
Prijs ongeveer gelijk maar minder verzendkosten, hier wordt wel aangegeven dat hakbescherming in kleur aangebracht word en ook mogelijkheid tot een plaatje met "Mercedes Benz".
Zoals het nu staat dus beter bij Automataten4you bestellen (vooral vanwege de hakbescherming).
De zeer vriendelijke afhandeling en ook de prima vorige 2 sets doen mijn voorkeur uitgaan naar Lengenfelder, daarbij ook nog de soms negatieve ervaringen van mensen met automatten4you. Maar hakbescherming en minder verzendkosten spreken dat tegen (als dat ook echt zo gerealiseerd wordt).
Nog even over nadenken, heb de auto toch nog niet thuis.
Groeten Math