[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
Basvossen : Even voorstellen

W126Club.nl

Alles over de Mercedes W126

Het is nu 26 apr 2024, 07:42

Basvossen

Dit is de plaats waar je jezelf en eventueel je auto kunt voorstellen. Ook als je al lang lid bent, is het misschien leuk om hier even te laten weten wie je bent.
Plaats hier geen vragen omtrent problemen!!!
Daar is de rest van het forum voor.

Moderator: Neerven

Basvossen

Berichtdoor basvossen » 11 maart 2017, 22:38

Beste Mercedes liefhebbers, bedankt voor het oprichten van dit forum. Ik hoop er informatie te vinden en ook wat van mijn eigen ervaringen te vertellen. Mijn eerste Mercedes is een camper, gebouwd door James Cook in 1980 in een 207D. Hier heb ik een vrijwel nieuwe motor ingebouwd uit een G-model, met wat extra koppel. Hij heeft ons al tig keer door Europa gereden, en omdat het een oud beestje is had ik problemen met roest, met de remmen zowel voor als achter, de remdruk verdeler, het cardanas-lager, de startmotor, en bedrading. Wat het laatste betreft had ik hem in Spanje gestald, waar helaas muizen en ratten in staat waren binnen te dringen en het interieur te vernielen, hetgeen een jaar kostte om weer op te knappen. Alles werkt gelukkig weer; ik heb hem wederom in Spanje gestald, echter ditmaal beter beschermd tegen de knagers.
Vorige week heb ik in California waar ik met mijn vrouw woon een Mercedes Benz 300D uit 1977 gekocht. De vorige eigenaar had er een gereviseerde motor uit een 1975 300D ingebouwd. Het is een prachtige auto, met wat problemen waarvoor ik op dit forum hoop oplossingen te vinden. Groetjes uit de Golden State!
basvossen
 


Re: Basvossen

Berichtdoor Douwe » 11 maart 2017, 23:36

Hey die bas .
Welkom hier Ik wens je veel lees en schrijf plezier hier toe.
De reden dat je geen 300D kan vinden in het lijstje is omdat dit hier het W126 forum is en niet het W114 forum waar de 300D bij hoort volgens mij. :handgestures-thumbup:
Avatar gebruiker
Douwe
Diamant Boarder
Diamant Boarder
 
Berichten: 8864
Geregistreerd: 01 mei 2010, 19:54
Woonplaats: Sexbierum
Roepnaam:
Type wagen: 420SE
Bouwjaar: 1986
LPG: Ja


Re: Basvossen

Berichtdoor Bram Jansen » 11 maart 2017, 23:47

Dag Bas, Welkom!
Ik denk dat je voor technische vragen voor jouw bolide ook even lid moet worden van het W123 / http://www.mbklassiekerclub.nl/

Er zit ook veel 300D kennis op het http://www.w124club.nl/ kun je ook lid van worden, kies maar, of doe ze beide :lol: .

Doe er je voordeel mee!
Bram Jansen
 


Re: Basvossen

Berichtdoor Gerko » 13 maart 2017, 13:48

Of heb je een 300SD in W116? Post anders eens een foto, dan kunnen we hier je wel helpen met welk model je hebt.
Ik ben niks nieuwsgierig, maar ik wil gewoon alles weten!
Avatar gebruiker
Gerko
Platinum Boarder
Platinum Boarder
 
Berichten: 728
Geregistreerd: 21 aug 2012, 12:45
Woonplaats: Veluwe
Roepnaam:
Type wagen: 300SDL
Bouwjaar: 1986
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:


Keer terug naar Even voorstellen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast