[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
becker mexico BE860 cd speler : Algemene vragen over jouw auto

W126Club.nl

Alles over de Mercedes W126

Het is nu 21 jan 2025, 12:41

becker mexico BE860 cd speler

Hier kan je alles posten omtrent jouw eigen Mercedes wat niet in een andere forum past.

Moderator: Neerven

becker mexico BE860 cd speler

Berichtdoor 560snel » 30 jan 2011, 15:58

in mijn auto zit geloof het of niet een BE860 cd speler helemaal kompleet en werkend......op de cd speler na.
weggebracht naar de plaatselijke reparateur die meld dat de laser stuk is en zij die niet konden leveren.
het rare is dat ik hem wegbracht omdat hij blijft lopen(het cd mechanisme) alsof hij de cd eruit wil gooien en daar werd niks over gemeld.

mijn vraag is eigenlijk of er iemand weet waar ik de radio naartoe kan brengen, het liefst in Nederland. heb ook al een mail gestuurd naar becker en vogels om te vragen of zij de radio kunnen maken.

op e bay staat er eentje maar daar weet ik niet of het cd gedeelte werkt en die staat al op 70 euro zonder verzenden uit duitsland.
of iemand die onderdelen kan leveren voor dit apparaat is ook welkom.

vast bedankt
560snel
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 500SEL
Bouwjaar: 1982
LPG: Ja
Opmerkingen / andere wagens:

Keer terug naar Algemene vragen over jouw auto