Ja ja dit mag ook wel een keer gezegd worden.
Eind vorig jaar had ik zo mee en dan het probleem dat de auto zomaar afsloeg, ik snapte er ff nix van wat is dit nu ???
Na dan ff gewacht te hebben dan deed de auto het weer en reed ik weer weg of maar terug.
Dit was niet goed en gaf me een redelijk onveilig gevoel als ik op de weg rondreed, stel voor ik rijd hier op de snelweg en hij houdt er mee op dat kunnen we niet hebben.
Dussss dan gaan we hier maar eens lezen en jawel hoor het probleempje kwam langzaam bovendrijven.
Het is waarschijnlijk het brandstofrelais , euhhhhhh toch maar eens ff navragen bij wat forumleden.
Dan Douwe uit het hoge Noorden maar eens een pbtje sturen en gevraagd "wat is hier aan de hand" na het probleem uitgelegd te hebben.
Enne Douwe onze vraagbaak uit het hoge Noorden kwam met de conclusie dat er wel eens een serieus probleem met het brandstof relais aan de hand kon zijn maaarrrrrrr dat kun je makkelijk zelf reparereren volgens Douwe , het brandstofrelais voorzichtig open maken en alle verbindingen na kijken en eventueel wat los zit weer solderen
Ik ben duss geen electronicaman dus maar ff verder kijken euhhhhhhhhh er is toch wel iemand die die dingen repareert of nakijkt, of kan controlereren
En jawel onze Rene500sec uit Oeteldonk maar eens ge-pbt met de zelfde vraag als bij Douwe.
Yepp waarschijnlijk het brandstofrelais maarre geen probleem Joh die maken we wel ff No Problemos.
Enne jawel, het brandstofrelais opgestuurd naar Rene500sec in Oeteldonk en binnen een week gerepareerd weer terug.
Conclusie; de auto nu "na " een vijftal keren weer mee rondgereden te hebben, rijdt weer zoals het een Benz waardig is.
Douwe bedankt voor het "op afstand" trekken van de juiste conclusie.
Rene500sec jij ook bedankt voor het repareren van het brandstofrelais.
Groet,
Theo