Beste Fahrer's,
Ik ben dus een beetje aan het interieur bezig geweest en natuurlijk ging alles (met de nodige voorzichtheid) er vrij makkelijk uit. Helaas is de rechter bediening van mijn temperatuur kapot. Het wieltje en de andere dingen zijn intact, helaas zijn de clipjes/klemmetjes afgebroken. Wat natuurlijk wil zeggen dat het hele ding los in console zit.
Ik heb bij Mercedes Only vrijwel onmiddellijk een nieuwe besteld, en ook snel verkregen. Prijs/kwaliteit was zeer goed, geen gekke Ebay prijzen dus. Maar iedereen zal hier wel bekend zijn met hen neem ik aan!
Nu zit het zo, de oude kapotte bediening, was optisch goed in orde. De sticker erop was nagenoeg nieuw bijna. Helaas is degene die ik besteld heb een beetje in mindere staat. Het werkt perfect, maar (en hier komt de perfectionist misschien boven ) ik zou eigenlijk graag de wieltjes verwisselen. Aangezien de oude nog mooi is en de nieuwe minder.
Mijn vraag is dus of dit überhaupt mogelijk is? Ik wil ze natuurlijk niet allebei kapotmaken en daarom wil ik eerst even kijken of iemand hier ervaring mee heeft.
Grtzzz
Jorn