ben afgelopen woensdag voor het eerst wezen kijken naar een W126 420SEL bij het volgende bedrijf http://www.autocentereps.nl/autocentereps/
na eerst telefonisch contact te hebben gehad met de eigenaar en mijn wensen had uitgelegd zij hij dat dit dan waarschijnlijk niet is wat ik zoek . de auto had namelijk toch wel wat gebruik sporen en op sommige bekendenplaatsen wat roest . de vraag prijs was 4950€ .ik was toch wel wat nieuwsgierig en besloot er toch maar heen te rijden was niet zo ver weg 50 minuutjes rijden . daar aangekomen trof ik een heel vriendelijke man aan die op mij overkwam als erg betrouwbaar en een liefhebber van Mercedes met name de W126 we hebben haast een uur staan bomen over de W126 en heeft mij na de 420SEL ook nog een in showroom staat verkerende SEC laten zien en een 280SE op gas bj82 met verse APK voor weinig . en een blok wat open lag van een 500 waar hij aan bezig was .nu even over de 420SEL dit wordt hem dus niet vond de roest voor mij iets te vee ( was ook niet mijn kleur maar dat wist ik )l tevens had hij 330000 weg ipv van 278000 wat ik dacht verder wel een erg complete auto met de juiste opties en ik denk voor iemand die handig is met plaatwerk er hier zeker iets van te maken is .hij stond daar al zeker 2 jaar buiten wat ook niet echt bevorderlijk is voor de roest. ik heb er geen proefrit mee gemaakt daar deze het toch niet wordt heb er wel even ingezeten en viel het mij op dat de stoel wel erg zacht aanvoelde en doorzakte is dit normaal bij de W126 ?? ik heb daar namelijk geen ervaring mee .heb er wel een paar foto’s van gemaakt . kortom vond deze zaak erg positief en betrouwbaar overkomenbadkamer update 010 p.jpgbadkamer update 013 p.jpgbadkamer update 006 p.jpg
jeffrey zal hier onder nog een paar foto's plaatsen