[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
Benzine lucht in de auto!!!??? : Algemene vragen over jouw auto

W126Club.nl

Alles over de Mercedes W126

Het is nu 23 nov 2024, 06:08

Benzine lucht in de auto!!!???

Hier kan je alles posten omtrent jouw eigen Mercedes wat niet in een andere forum past.

Moderator: Neerven

Benzine lucht in de auto!!!???

Berichtdoor HaarlemBullsDanny » 13 nov 2011, 09:06

Hallo allemaal ik heb zelf een W126 500SE sinds een paardagen stinkt hij binnen enorm naar de benzine weet iemand misch wat dit kan zijn ?? ik zoek me rot de tank alles is droog maar de lucht is niet te harden Gr. Danny

Je bent een rund als je met je Mercedes Stunt
HaarlemBullsDanny

Re: Benzine lucht in de auto!!!???

Berichtdoor MuktaII » 13 nov 2011, 11:05

loop alles eens na vanaf de benzinetank naar de motor: benzinepomp, filter, leidingen, aansluitingen, etc. etc.
Waarschijnlijk heb je ergens een kleine lekkage. Maar ook de injectoren en injectorleidingen zou ik goed nakijken, daar kan je benzinelucht probleem ook nog vandaan komen.

s6!

mvg, mark
Nothing to do, nowhere to go, just be, BE HAPPY!
MuktaII
Gold Boarder
Gold Boarder

Roepnaam:
Type wagen: N.n.b.
Bouwjaar: N.n.b.
LPG: Ja
Opmerkingen / andere wagens:

Re: Benzine lucht in de auto!!!???

Berichtdoor Wimada » 13 nov 2011, 12:46

Misschien de vulbuis van de tank ?
manchet erom gaar ?

Gr. Wim
Gr. Wim.

Vroeger had ik een hekel aan trouwfeesten met familie, elke keer weer ooms en tantes die me
een por in mijn zij gaven en zeiden: nu jij he?
Ze zijn ermee opgehouden toen ik bij hen hetzelfde deed op begrafenissen!
Wimada
Diamant Boarder
Diamant Boarder

Roepnaam:
Type wagen: Ander type
Bouwjaar: Nieuwer
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:

Keer terug naar Algemene vragen over jouw auto