Hallo sterrijders.
Ik werd op de hoogte gesteld dat ik mij nog niet had voorgesteld, had dat al gedaan dacht ik, maar dat bleek een ander forum die ook iets met mercedesen doet te zijn haha.
Mijn naam is Bernhard ben 44 en ik woon met mijn gezin, 1 zoon, Daan van 12, en mijn vrouw Kora van 39 in klein en gezellig dorpje van de Noordoostpolder.
Ben sinds 3 jaar in het bezit van een 500SE, helemaal geweldig om in zo'n auto te kunnen rijden, waarin vroeger alleen werd door gereden met mensen van stand.
Die tijd vond ik ze ook al geweldig, je zag ze toen ook vaak in de serie Dallas, of in de vele Amerikaanse films zoals bijv Beverly Hills Cup.
Maar mijn wens is toch wel om in het bezit te komen van een mooie 560SEL de ultiemste uitvoering van dit model, en daar wil ik ook wel wat voor betalen, want als je zo'n auto in je bezit hebt, moet het ook wel een plaatje zijn en motorisch helemaal in orde zijn, zodat je er nog heel lang plezier van kunt hebben.
Je komt ze steeds vaker tegen, en heel af en toe kom je er één tegen, die er niet uitziet, vol deuken en krassen, vind ik erg jammer, van zo'n klasse wagen.
Auto's die ik voorheen had, dat was dan in het begin mooi, en liet je hem aan iedereen zien, maar na een tijdje werd dat gewoon, maar met deze Mercedes van dit model, daar rijd je altijd met plezier in, of het nu koud warm of slecht weer is, je zit eigenlijk altijd met een glimlach achter het stuur.
Nou zo maar even dan een verhaaltje over mij zelf en mijn auto.