Ik ben daar afgelopen zaterdag ook geweest en heb een heel leuke middag gehad. Er stonden auto's in showroom staat maar ook een aantal waar nog veel aan gedaan moest worden. Dus voor ieder wat wils.
Ik heb leuke gesprekken gevoerd met enthousiaste auto liefhebbers/verkopers.
Bij bovenstaande stand (met 3 w126-ers) had ik toch wel ernstig mijn twijfels. De verkoper/ eigenaar wist stellig vol te houden dat zijn zilvergrijze 380SEL, uit Zwitserland, een top auto was waaraan geen werk meer zat. prijs 6950 euro
Duidelijk was zichtbaar dat er zat aan mankeerde oa de witte vocht vlekken in de achterruit. Tevens was het interieur/bekleding erg vuil.
Dit was volgens deze verkoper geen enkel probleem. Tevens wist hij te vertellen dat deze type 1 geen schuifdak had omdat deze van een airco was voorzien. Hij bleef stellig volhouden dat een type 1 nooit met een schuifdak werd geleverd indien een airco aanwezig was. Als er dan toch een airco in zat was deze later geplaatst volgens zijn zeggen.
Kortom het blijft ook op zo'n beurs opletten. Verder een zeer vermakelijke middag gehad
met vriendelijke groeten Freddy