[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
Binnenkort kleine benzinetank beschikbaar. : LPG Specifiek

W126Club.nl

Alles over de Mercedes W126

Het is nu 29 maart 2024, 01:05

Binnenkort kleine benzinetank beschikbaar.

Specifieke zaken omtrent het rijden op LPG kunnen hier geplaatst worden zodat we alle zaken omtrent LPG hier verzameld hebben staan.

Moderator: Neerven

Binnenkort kleine benzinetank beschikbaar.

Berichtdoor RobP » 01 mei 2015, 19:34

Mijn 300SE gaat over een paar weken naar de sloop, na 26 jaar en meer dan 600.000km is hij aan het eind gekomen.
Er zit een kleine (30 liter) benzinetank in waar de LPG tank naast/op staat, hierdoor kan er 30 liter benzine en 80 liter LPG op de plaats van de originele benzinetank.

Deze tank is indertijd speciaal voor Mercedes gemaakt in opdracht van de importeur, het was de enige oplossing die geen afbreuk aan de veiligheid deed (ring tanks in de kreukelzone waren niet toegestaan).

Alle aansluitingen zitten op de zelfde plaats als bij de originele tank. er zit ook een expansie tankje bij die met twee slangen wordt aangesloten op de tank.

Ik heb indertijd lange moeten zoeken naar deze tank, misschien heeft iemand van dit forum er belangstelling voor. Een paar jaar geleden heb ik de tank van binnen ontroest en gecoat (Tankcure).

Ik verkoop hem niet zelf, vandaar dat ik dit in het LPG forum plaats.
Eind mei zal de auto bij sloperij Mercedes in Hilversum (bij het vliegveld) gesloopt worden.

Rob Pruijt
Je hebt geen permissies om de bijlage(n)) in dit bericht te zien.
RobP
Fresh Boarder
Fresh Boarder
 
Berichten: 11
Geregistreerd: 12 okt 2010, 17:10
Type wagen: 300SE
Bouwjaar: 1989
LPG: Ja


Re: Binnenkort kleine benzinetank beschikbaar.

Berichtdoor Douwe » 01 mei 2015, 20:26

hey dat is een hele opmerkelijke constructie waar ik nog nooit van had gehoord dat dit origineel verkrijgbaar was
wij hebben in de tijd zelf tankjes van RVS gebouwd waar ook zon 35 liter in past
ik rij daar nog steeds op
wel jammer dat je hem zelf niet wil verkopen :handgestures-thumbup:
Avatar gebruiker
Douwe
Diamant Boarder
Diamant Boarder
 
Berichten: 8864
Geregistreerd: 01 mei 2010, 19:54
Woonplaats: Sexbierum
Roepnaam:
Type wagen: 420SE
Bouwjaar: 1986
LPG: Ja


Re: Binnenkort kleine benzinetank beschikbaar.

Berichtdoor RobP » 16 jun 2015, 23:39

Hij is naar de sloop.

Rob
RobP
Fresh Boarder
Fresh Boarder
 
Berichten: 11
Geregistreerd: 12 okt 2010, 17:10
Type wagen: 300SE
Bouwjaar: 1989
LPG: Ja


Re: Binnenkort kleine benzinetank beschikbaar.

Berichtdoor Bayram » 18 jun 2015, 16:47

Zonde man
Avatar gebruiker
Bayram
Diamant Boarder
Diamant Boarder
 
Berichten: 1570
Geregistreerd: 02 mei 2012, 22:08
Woonplaats: Overijssel
Roepnaam:
Type wagen: 300SE
Bouwjaar: 1986
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:


Keer terug naar LPG Specifiek

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten

cron