[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
CV pompje kofferdeksel : Techniek

W126Club.nl

Alles over de Mercedes W126

Het is nu 20 apr 2024, 12:03

CV pompje kofferdeksel

Alle techniek (mechanisch, elektronisch) zaken horen hier thuis.

Moderator: Neerven

CV pompje kofferdeksel

Berichtdoor Benzthebest » 17 jan 2009, 23:21

Beste S-vrienden,

Het CV pompje van mijn kofferdeksel werkte niet meer. Hij ging nog wel naar buiten (lucht erin) maar niet meer terug (bij vacuüm). Ik heb hem nu weer gangbaar gemaakt met WD 40. Nu moet dat ding vlgs mij ook de CV voor de hele auto kunnen bedienen (naast de twee voorportieren). Dat deed hij niet (maar nu misschien weer wel want ik moet hem nog inbouwen).
Heeft iemand ervaring met deze dingen? Weet iemand hoe ze werken (ik heb ook een electrische stekker losgehaald). Gaan ze vaak kapot? Kan ik hem beter vervangen en zijn ze duur bij de dealer? Sorry voor alle vragen, maar ik wil de auto gewoon beter leren kennen.

Als iemand tips heeft hoor ik het graag!

Groet,
Gertjan
Benzthebest
 


Re:CV pompje kofferdeksel

Berichtdoor SilverstarW126 » 18 jan 2009, 19:30

Dat is alleen bij een serie 2 waarbij je ook met het rechterportier de CV kunt bedienen.
Serie 1 werkt alleen op de linkervoordeur.

Gr. J
"Look for the ridiculous in everything and you will find it". - Jules Renard
Avatar gebruiker
SilverstarW126
Expert Boarder
Expert Boarder
 
Berichten: 101
Geregistreerd: 02 jun 2008, 17:01
Woonplaats: Alkmaar
Type wagen: Ander type
Bouwjaar: N.n.b.
LPG: Ja


Keer terug naar Techniek

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 9 gasten