[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
De originele klephoogte van een m110 280SE ??? : LPG Specifiek

W126Club.nl

Alles over de Mercedes W126

Het is nu 18 apr 2024, 08:49

De originele klephoogte van een m110 280SE ???

Specifieke zaken omtrent het rijden op LPG kunnen hier geplaatst worden zodat we alle zaken omtrent LPG hier verzameld hebben staan.

Moderator: Neerven

De originele klephoogte van een m110 280SE ???

Berichtdoor jeroen » 07 dec 2008, 20:47

Beste leden
Wij zijn momenteel bezig om mijn cylinderkop te reviseren omdat ik op LPG rijd en nogal vaak kleppen moet stellen
Ik werk zelf in een revisiebedrijf en na de montage van de stellite zittingen moeten ze gekotterd worden op de juiste graden en hoogte
mijn vraag aan jullie is weet iemand de originele klephoogte ?
Groeten Jeroen
jeroen
 


Re:De originele klephoogte van een m110 280SE ???

Berichtdoor Ronno » 08 dec 2008, 17:17

Volgens mij staat dat in de origineel asra/wis van Mercedes.

Bij de dealer langs en even vragen,meestal helpen ze je wel

Groeten Ronno
Ronno
 


Keer terug naar LPG Specifiek

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten