Hoi,
M110 280SE 1992
Koppakking vervangen - deze was bij cil 6 stuk
Nu alles hersteld !
Start de motor koud géén probleem op LPG ook géén probleem op benzine.
Echter komt hij lichtjes op temperatuur (je kan je handen warmen aan de slangen) gaat de radiator borrelen en drukt het water langs de vuldop er uit.
Géén andere lekken !
Het toerental loopt dadelijk naar ongeveer 2000 toeren en je hoort het zakken naar 1500 toeren bij warmer worden.
Maar !!!! als de motor op bedrijfstemperatuur is stroomt het water mooi in de radiator en werkt alles correct !?
Gestest :
Thermostaat opent en sluit normaal
Zonder thermostaat hetzelfde !
Radiator uitgebouwd - druktest automaat koeling - OK
Druktest radiator OK
Mijn vraag - heeft iemand een diagram/tekening van het koelwatercircuit 280SE m110 1992 ?
OMVL LPG - kan deze stuk zijn en lekken in het koelwater? (druk maken) ?
Bij voorbaat MERCIKEZ