[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
Eindelijk een mooie stationair loop ! : Techniek

W126Club.nl

Alles over de Mercedes W126

Het is nu 25 nov 2024, 20:40

Eindelijk een mooie stationair loop !

Alle techniek (mechanisch, elektronisch) zaken horen hier thuis.

Moderator: Neerven

Eindelijk een mooie stationair loop !

Berichtdoor Gangisallesman » 15 jul 2012, 14:29

Gisteren naar Zutphen gegaan om een lang lopend probleem aan te pakken . Sinds de aankoop van de auto , zo'n 3 jaar geleden , liep de 380 stationair onrustig , de motor stond als het ware te hunten , met een bepaalde regelmaat verhoogd stationair . Heel vervelend want zo nu en dan sloeg de auto zelfs af .
Allerhande zaken als vacuüm slangen , injectorrubbers , verdelerkap/rotor , bougies etc had ik al aangepakt maar mocht niet baten.
Na een eerste check dacht Hans toch nog een vacuüm lek te ontdekken tw. de rubber onderbak van de injectie reageerde op remmenreiniger , daar ben ik vervolgens mee aan de slag gegaan . Wat een but klus , maar goed na een paar uur zat alles weer in elkaar .
Echter helaas liep de auto nog steeds het zelfde , shit shit shit !
Hans vond dat de auto ook stationair wat laag in toerental liep , misschien dat leerlauf kastje eens wisselen en gelukkig had Binsbergen (bezig met een bak wissel) er één reserve bij zich .
Die erin gedaan en ja hoor eindelijk een werkelijk perfect draaiende V8 .
Tjonge , ik ben super blij dat het eindelijk gelukt is .
Hans en Dankert nomaals bedankt voor de hulp en gastvrijheid .

Ik dacht overigens dat alleen vrouwen met meerdere dingen tegelijk bezig kunnen zijn maar jullie bewijzen het tegendeel , de hele dag bezig met wel tig verschillende dingen . Petje af!
Gangisallesman
Gangisallesman
Expert Boarder
Expert Boarder

Type wagen: 380SEC
Bouwjaar: 1985
LPG: Ja
Opmerkingen / andere wagens:

Keer terug naar Techniek