[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
Elektrisch probleem? : Techniek

W126Club.nl

Alles over de Mercedes W126

Het is nu 25 nov 2024, 22:50

Elektrisch probleem?

Alle techniek (mechanisch, elektronisch) zaken horen hier thuis.

Moderator: Neerven

Elektrisch probleem?

Berichtdoor Ramahatta » 07 aug 2012, 10:19

Hallo, een paar week geleden reed in in mijn 280SE 1982 naar mijn werk en niks aan de hand. van het werk naar huis had ik even het rechter raam open gedaan om even door te luchten voor ik de airco aan zet. Toen ik het raam weer wilde sluiten wou het raam niet meer omhoog. Ook alle ander ramen deden niks meer. Bij de pomp gestopt en zag dat er 1 zekering kapot was. deze vervangen maar hielp niks. Dus met een open raam maar naar huis gereden. thuis midden consol los en deur bekleding er af maar heb er niet veel verstand van dus kon niks vinden. met een accu het raam weer omhoog gekregen. de volgende dag weer naar het werk en op de ramen na prima. s'avonds weer naar huis en de ventilator en airco ook niks meer. Aangezien het lekker zonnig was en de auto in de zon had gestaan was het een lekker zweet ritje.
maar goed alle zekeringen zijn goed dus help. kan dit een massa probleem zijn en zo ja weet iemand hoe ik dit kan vinden?
Ramahatta

Re: Elektrisch probleem?

Berichtdoor Douwe » 08 aug 2012, 20:50

ik denk eerder vocht problemen in zekering kast
dus oxidatie zekringen eruit halen contacten schoonmaken en zekeringen ook schoonmaken
als alles netjes schoon is gepolijst de zekeringen terug plaatsen en in de zuurvrije vasaline spuiten ;)
Douwe
Diamant Boarder
Diamant Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 420SE
Bouwjaar: 1986
LPG: Ja

Keer terug naar Techniek