[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
Geachte heer Weekers en kabinet : Andere dingen - 2

W126Club.nl

Alles over de Mercedes W126

Het is nu 29 maart 2024, 17:35

Geachte heer Weekers en kabinet

Praten/kletsen over andere dingen in het leven

Moderator: Neerven

Re: Geachte heer Weekers en kabinet

Berichtdoor Cashforce » 19 dec 2013, 21:34

Ik begrijp dat er emotioneel reacties zijn op deze onbetrouwbare overheid. Maar zullen we nu een rationeel een berekening maken met ons allen.

Leten we als voorbeeld nemen een 500SE. Hoeveel gaat het kosten per maand. Hoeveel verbruikt hij en het belangrijkste is hoeveel kilometer rijdt de auto per jaar. :idea:
Cashforce
 


Re: Geachte heer Weekers en kabinet

Berichtdoor Peter 500SEC » 19 dec 2013, 22:08

Inderdaad Rob

Lijkt mij de enige echte kans om iets recht te laten zetten

Verloren hebben wij reeds, wij kunnen alleen nog maar winnen ;)

Dit ondanks dat er voor mij persoonlijk weinig veranderd, alleen wordt mijn hobby enkele euro's per maand duurder.

Ik rij ook in de toekomst niet meer en ook niet minder met mijn hobby SEC.

Voorlopig staat hij weer op stal met een volle Duitse tank :lol:
Peter 500SEC
 

Vorige

Keer terug naar Andere dingen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten

cron