[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
gereviseerde cilinderkop voor gas : Techniek

W126Club.nl

Alles over de Mercedes W126

Het is nu 27 apr 2024, 07:48

gereviseerde cilinderkop voor gas

Alle techniek (mechanisch, elektronisch) zaken horen hier thuis.

Moderator: Neerven

gereviseerde cilinderkop voor gas

Berichtdoor Jan vinyl » 22 jul 2023, 17:21

mijn 280SEL gebruikt serieus olie. Er hebben wat mensen naar gekeken en het algemene oordeel is wel dat de kop er af moet en dat daar het e.e.a. vernieuwd moet worden. Ik heb besloten het dan maar goed aan te (laten) pakken want eigenlijk zou ik de auto ook wel meteen op gas om willen (laten) bouwen dus ook kleppen vervangen voor geharde kleppen. Nu krijg ik als tip dat er wellicht compleet gereviseerde ruilkoppen zijn. Ik ben zelf nu ook weer niet zo handig dus dat lijkt mij nog geen slechte optie. Heeft iemand daar ervaring mee en ook ben ik benieuwd naar wat zou dat ongeveer zal gaan kosten? vr.Gr.. Jan
Jan vinyl
Fresh Boarder
Fresh Boarder
 
Berichten: 14
Geregistreerd: 20 mei 2023, 08:00
Roepnaam:
Type wagen: 280SEL
Bouwjaar: 1986
LPG: Nee

Keer terug naar Techniek

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten